A.N.I.
This Berlin-based DJ and producer is taking the techno scene by storm after making a name for herself as a classical pianist and sound engineer. Her passion for hard techno and hard trance has led her to create a unique sound that has gone viral on social media. Her DJ mix sessions recorded in her flat propelled her to the forefront of the scene in 2024.