A.N.I.
Berlińska DJ-ka i producentka, która dorastała grając na fortepianie i zajmując się inżynierią dźwięku, podbija scenę techno. Łączy swoją pasję do hardtechno i hardtrance'u, tworząc unikalne brzmienie, które stało się hitem w mediach społecznościowych – sesje miksowania z jej mieszkania wyniosły ją w 2024 r. na szczyt popularności.