CVMB (Marco Bailey b2b Cristian Varela)
These two techno legends and veteran DJs join forces for a set at Century Circus. On the menu: Pressure, pulse and pure passion. Cristian Varela joined the Nature One family in 1999, followed by Marco Bailey in 2000. With their many years of experience, they deliver an epic set to Nature One festival-goers.