CVMB (Marco Bailey b2b Cristian Varela)
Weterani sceny techno – Christian Varela i Marco Bailey - łączą siły, aby zagrać wspólny set w Century Circus. Czego możemy się spodziewać? Energii, dynamiki i czystej pasji. Varela był częścią rodziny Nature One już w 1999 r., Bailey dołączył do niej w 2000 r. – teraz jednoczą swoje wieloletnie doświadczenie w epickim secie.