Paul van Dyk
‘Let's dance until the stars rain down on this former military base. See you on the dance floor!’ That's right, techno legend Paul van Dyk has spoken. So head to Nature One to check out his set at the anniversary edition of Germany's oldest outdoor electronic music festival.