Klaudia Gawlas
At the age of 13, Klaudia Gawlas was already making music on her Commodore 64. She broke through in 2013 with the release of Papillon, which established her as a leader on the techno scene. The recent creation of her label Illusion Recordings marks a further milestone in her career. It's also proof that she's able to bring her music and visual aesthetic into line with her personal vision.