Pussy, Pleasure, Power!
They are reclaiming their bodies and freely expressing their sexuality: Women musicians such as Rihanna, Cardi B, Liza Moet and Megan Thee Stallion are pushing the boundaries of female desire in pop culture just as Jane Birkin, Madonna and Donna Summer did in previous decades. A focus on sex positive popstars in contemporary culture.