Pussy, Pleasure, Power!
Kobieca przyjemność i pożądanie zajmują coraz więcej miejsca na scenie muzyki pop, jednak jakie przesłanie mają klipy i słowa utworów? Czy dominuje akceptacja ciała i porzucenie tabu? Niezależność i wyzwolenie? A może artystki wpadają w pułapkę powielania starych męskich fantazji?