Maroko: Po trzęsieniu ziemi25 min
To zdarzyło się we wrześniu 2023 r. Maroko nawiedziło największe trzęsienia ziemi w historii. Miało miejsce w górach Atlas Wysoki i pozbawiło życia 3 000 osób. 5 600 innych zostało rannych. Katastrofa zmiotła z powierzchni Ziemi ponad 33 000 domów. Jak dziś wygląda życie tych, którzy ocaleli? Dokument z lektorem.