Afganistan: Radio dla kobiet25 min
Od kiedy talibowie przejęli władzę w Afganistanie, sytuacja kobiet bardzo się pogorszyła. Nie mogą same wychodzić z domu i podróżować, a dziewczynki muszą kończyć edukację w wieku 12 lat. Jednak w podziemiu działa ruch oporu, który walczy z tą dyskryminacją, a jego najnowszym narzędziem jest radio edukacyjne. Wersja z lektorem.