Afghanistan: The Voice of Resistance25 min
Since 15 August 2021, the day the Taliban took power, women in Afghanistan have been suffering from a gender apartheid that is unique in the world. Only Radio Begum gives them hope: Radio Begum broadcasts school radio programmes by women for women, albeit under strict Taliban control.