Kabul: Rehab Hell25 min
Since the Taliban retook Kabul in August 2021, the humanitarian situation has deteriorated considerably. Afghanistan remains the world's largest producer of opium and the country also has high rates of addiction. The Taliban is trying to rid the country of heroin addicts, with particularly brutal methods.