Afganistan: Radio Begum, vocea rezistenței25 min
Din 15 august 2021, ziua în care talibanii au preluat puterea, femeile din Afganistan suferă sub un sistem de apartheid pe bază de gen, unic în lume. Doar Radio Begum le dă speranță: Radio Begum difuzează programe radio școlare realizate de femei pentru femei, deși sub controlul strict al talibanilor.