Panama-Kolumbia: w piekle Darien25 min
Darién to bagnisto-leśny przesmyk łączący panamską prowincję Darién i Kolumbię. Ma ok. 160 km długości i 50 km szerokości. Darién nazywają piekłem, bo obszar zalany jest śmieciami, pośród których można natknąć się na rozkładające się zwłoki. Dokument z lektorem.