Colombia - Panama: The Darien Gap25 min
Between Colombia and Panama lies the Darién, a swampy and densely forested region around 160 km long and 50 km wide. A major migration route, more than a quarter of a million people have passed through the dangerous jungle this year although many perish on the way.