Re: Polska, skrajna prawica i Wikingowie
Hełmy, miecze i historyczne bitwy - raz w roku miasto Wolin zamienia się w wioskę Norsemenów. Setki nostalgicznych wojowników przyjeżdża tu na największy festiwal wikingów na świecie. Jednak ten kostiumowy spektakl to nie tylko miejsce spotkań hobbystów. Z uczestnikami i turystami mieszają się tu prawicowi ekstremiści.