Re: Far-Right infiltrates the Viking Community
Swords, shields, medieval living, and reenactment of famous battles of the past. The world’s largest Viking festival in Wolin, Poland attracts enthusiasts of medieval history from far and wide. But also, a minority of far-right extremists. Report from Germany and Poland.