Re: Opera w czasie wojny
Wielowiekowa opera we Lwowie to teraz punkt orientacyjny w mieście, ale też w całej ogarniętej wojną Ukrainie. W akcie oporu artyści wrócili na scenę pomimo zagrożenia ostrzałem. Tancerze, śpiewaczki, muzycy i technicy Opery Lwowskiej utrzymują przy życiu ukraińską kulturę, która także znalazła się na celowniku Rosjan. Reportaż.