Opera din Liov sfidează războiul
La Liov, în vestul Ucrainei, invazia rusă a forțat închiderea celui de-al doilea cel mai mare teatru de operă din țară. După o lună de tăcere, Vasyl Vovkun, directorul, a decis să redeschidă porțile instituției sale pentru a permite artiștilor să repete în ciuda amenințării bombardamentelor.