Cei ce fug de America lui Trump
Persoanele de statură mică se confruntă cu numeroase obstacole, atât la școală, cât și la locul de muncă. Deși sunt victime ale discriminării în viața de zi cu zi, multe dintre ele refuză să renunțe: ele combat stereotipurile, luptă pentru o mai mare vizibilitate și pentru o îngrijire medicală mai bună.