Niski wzrost, wielkie wyzwania31 min
Osoby z niskorosłością mierzą się z wieloma przeszkodami, zarówno w szkole, jak i w pracy. Doświadczają na co dzień dyskryminacji, ale wiele z nich nie zamierza się poddać: przełamują stereotypy, walczą o większą widoczność oraz lepszą opiekę medyczną.