Femeile migrante se ajută între ele în Viena31 min
În Austria, multe femei migrante au dificultăți cu limba și în a găsi locuri de muncă. Pentru a le ajuta să se integreze în societate, asociația „Nachbarinnen” (Vecinele) le ajută pe aceste femei să se simtă mai puțin izolate, oferindu-le sprijin practic în viața de zi cu zi din Viena.