Migrantki w Wiedniu31 min
W Austrii wiele kobiet z doświadczeniem migracji żyje w odosobnieniu i izolacji. Nie mówią po niemiecku i nie pracują. W przełamaniu tej izolacji pomaga im stowarzyszenie „Nachbarinnen” („Sąsiadki”). Pracowniczki socjalne wspierają migrantki w codziennym życiu i pomagają im w procesie prawdziwej integracji.