Wenezuela po dyktaturze: rachunek za nowy porządek25 min
Koniec rządów Maduro rozpalił delikatny płomień nadziei - rodziny koczują przed zakładami karnymi i walczą o uwolnienie z więzień swoich bliskich. W cieniu politycznego otwarcia toczy się też inna walka — o ropę naftową. Stany Zjednoczone zdecydowały się utrzymać reżim przy władzy w zamian za dostęp do jej ogromnych zasobów nad jeziorem Maracaibo, 500 km od Caracas. Reportaż z lektorem.