Venezuela Without Maduro25 min
Three months after Nicolás Maduro's kidnapping by US special forces, Venezuelan civil society is reawakening and challenging openly the regime. Demonstrators are criticising the government and demanding the release of political prisoners and oil industry trade unions want to see change.