Karpaty: ukraińscy żołnierze wracają do zdrowia31 min
Od początku rosyjskiej inwazji rannych zostało około pół miliona ukraińskich żołnierzy. Wielu z nich szuka pomocy w Karpatach – w alternatywnych ośrodkach rehabilitacyjnych i u tradycyjnych uzdrowicieli. Dlaczego takie formy leczenia zyskują na znaczeniu we współczesnej wojnie?Jak Ukraina opiekuje się pokoleniem żołnierzy naznaczonych fizycznie i psychicznie?