Re: Healing for Ukrainian Soldiers in the Carpathians
Since the start of the Russian invasion, almost 500,000 Ukrainian soldiers have been injured. In the Carpathians, many of them are turning to alternative medicine to treat their wounds. What are the reasons for this interest in traditional practices in the age of hybrid warfare? How is Ukraine dealing with a generation of soldiers who are deeply traumatised?