Carpații: loc de vindecare pentru soldați31 min
De la începutul invaziei ruse, aproape jumătate de milion de soldați ucraineni au fost răniți fizic sau traumatizați. Mulți dintre ei caută alinare în Carpați, în centre de recuperare și la vindecători tradiționali. De ce câștigă teren aceste terapii în plin război? Și cum are grijă Ucraina de o generație de veterani marcați pe viață?