Węgry: polowanie na antyfaszystów30 min
Każdego roku 11 lutego w Budapeszcie zwolennicy III Rzeszy maszerują w nazistowskich mundurach, aby uczcić swój „Dzień Honoru”. Upamiętniają nieudaną próbę wojsk nazistowskich i ich węgierskich współpracowników przełamania radzieckiego oblężenia miasta w lutym 1945 roku. Tego dnia regularnie dochodzi do konfrontacji między neonazistami a antyfaszystami.