Re: Hungary's Oppression of Anti-Fascists
Every year on 11 February, far right group from across Europe come to commemorate the failed attempt by Nazi and Hungarian soldiers to break the siege of the city by Soviet forces in World War 2. Whilst the extreme-right groups are treated with impunity by Orban's government, those protesting this event are not: Many European anti-fascist protestors are in jail in Hungary.