Tour de Konstytucja
Wybory prezydenckie nie przyniosły zmiany układu sił i Polska pozostaje w trudnej kohabitacji politycznej dwóch przeciwstawnych obozów. Starania rządu Donalda Tuska o przywrócenie konstytucyjnego porządku prawnego mogą być dalej blokowane przez nowego prezydenta z obozu PiS, Karola Nawrockiego. Wobec tego impasu ogromne znaczenie ma działalność obywatelska, taka jak akcja „Tour de Konstytucja”.