Imagine
Polonia intră într-o nouă fază de coabitare, iar dezbaterea despre statul de drept rămâne un subiect de actualitate. Guvernul lui Donald Tusk încearcă să revină asupra schimbărilor impuse de PiS, partidul Lege și Justiție, dar Karol Nawrocki, noul președinte conservator, le poate bloca. În ciuda impasului, societatea civilă se mobilizează în continuare.