Czechy zamykają ostatnią kopalnię węgla
Po 250 latach działalności kopalni, winda zjeżdża do jej szybu po raz ostatni. Czechy zakończyły wydobywanie węgla i przestawiają się na zieloną energię. Górnicy pracujący w tym zawodzie z dziada pradziada próbują się przekwalifikować i odnaleźć w nowej rzeczywistości, choć ich przyszłość jest nieznana i niepewna.