Węgry: społeczność LGBT+ przeciwko Orbanowi31 min
Węgry jako pierwszy kraj UE oficjalnie zakazały Parady Równości. Efekt? Największy Pride w historii Budapesztu! Béla, Norbert, Zsu i Enikő — osoby queerowe żyjące w cieniu rządów Viktora Orbána — wychodzą na ulice, by zaprotestować przeciw dyskryminacji i strachowi. To opowieść o gniewie, odwadze i walce o prawo do istnienia w coraz bardziej autorytarnym państwie.