Cei ce fug de America lui Trump
Ungaria este prima țară din Uniunea Europeană care interzice marșul Pride. Decizia nu i-a descurajat pe Béla, Norbert și Zsu, care ies alături de mii de oameni pe străzile capitalei, un record pentru marșul Pride din Budapesta. Deși există speranțe pentru un viitor mai bun pentru comunitatea LGBTQ+ din Ungaria, guvernul Orban continuă să-i vizeze și să-i stigmatizeze pe membrii acesteia.