Re: Queer in Orbán's Hungary
Hungary is the first country in the European Union to ban a pride march. A decision that is far from discouraging Béla, Norbert and Zsu, who march with hundreds of thousands of people in the streets of the capital, a record for Budapest Pride. Although there are hopes for a better future for Hungary’s LGBTQ+ people, the Orban’s government continues to target and stigmatise the community.