Yŏnpyŏng: Między Koreami25 min
Należący do Korei Południowej archipelag Yŏnpyŏng żyje w rytmie napięć między Pjongjangiem a Seulem. W styczniu 2024 ostrzał rakietowy wymusił czasową ewakuację mieszkańców, którzy są złapani między mlotem a kowadłem.