Pakistan rok po powodzi13 min
Rok po bezprecedensowych powodziach, które spustoszyły Pakistan latem 2022 r., miliony ofiar katastrofy nadal potrzebują pomocy humanitarnej. Zatopiona została jedna trzecia terytorium kraju. Domy straciły 33 miliony osób, a 8 milionów zostało przesiedlonych. Dokument z lektorem.