Czad: Mapy pokoju25 min
Hindou Oumarou Ibrahim jest czadyjską kartografką i aktywistką. W obliczu kurczących się zasobów i śmiertelnych konfliktów, rozpoczęła szeroko zakrojoną operację mapowania partycypacyjnego i podróżuje po kraju, aby rysować mapy z pomocą społeczności.