Syria: dorastanie pod bombami25 min
W północno-zachodniej Syrii 4 miliony osób jest w potrzasku – regularnie bombarduje ich armia syryjska i jej rosyjski sojusznik, a ucieczka jest niemożliwa, bo granicę z Turcją zamknięto. Dorastanie w takim miejscu to traumatyczne przeżycie. Dokument z lektorem.