Argentyna: Rzeka na granicy przetrwania25 min
Ochrona przyrody i środowiska nie jest priorytetem dla Javiera Mileia, ultraliberalnego prezydenta Argentyny. Ograniczył on budżety przeznaczone na ochronę środowiska, w tym także środki na rzekę Riachuelo w Buenos Aires. Może to zagrozić efektom realizowanego od 2008 roku programu oczyszczenia wody i brzegów rzeki.