Argentina: Milei și râul poluat din Buenos Aires25 min
Mediul nu este o prioritate pentru Javier Milei. El nici nu crede în încălzirea globală. Președintele argentinian libertarian a redus bugetele alocate protecției mediului, în special pe cel destinat planului de decontaminare a râului Riachuelo, care traversează Buenos Aires. Cu toate acestea, progresele înregistrate sunt spectaculoase.