Argentina: River Restoration in Buenos Aires25 min
The environment is not a priority for Javier Milei. The Argentinian president has drastically cut the budgets of environmental organisations tasked with improving water quality in the highly polluted Riachuelo river which runs through Buenos Aires. Their vital work is now threatened even they have already made spectacular progress.