Czy tradycyjny futbol umiera?
W Niemczech wybuchnął skandal związany z rozpowszechnianiem deepfakowej pornografii. Znana prezenterka oskarżyła byłego męża o wykorzystanie sztucznej inteligencji do generowania i rozpowszechniania w sieci pornograficznych zdjęć i filmów z jej wizerunkiem. Problem jest jednak szerszy: kobiety w całej Europie są coraz częściej ofiarami takich manipulacji, a prawo nie nadąża za rzeczywistością.