Jak ocalić europejskie muzea?
Cięcia publicznych środków na kulturę sprawiają, że muzea w całej Europie oszczędzają na ochronie, zatrudnieniu i pracach konserwatorskich. W rezultacie, doszło do fali głośnych kradzieży, a stan techniczny wielu znanych muzeów jest opłakany. Coraz więcej instytucji ratuje się lukratywnym sponsoringiem korporacyjnym, co z kolei budzi wątpliwości natury etycznej. Sektor kultury znalazł się na zakręcie – co go czeka?