Re: psychologia dla policji
Szwajcaria testuje innowację w zakresie szkolenia policji. Przez ostatnie 20 lat psychologia jest tam priorytetem w przygotowaniu do zawodu. Cel? Wykształcenie empatycznych stróżów prawa i odejście od klasycznego wizerunku policjanta. Skąd ten pomysł i jakie są efekty?