ARTE Europa Săptămânal
Guvernele reduc drastic finanțarea publică pentru sectorul cultural, iar muzeele din toată Europa sunt nevoite să facă economii la securitate, întreținere și personal. Acest lucru a dus la un val de furturi intens mediatizate și la deteriorarea clădirilor. Multe muzee se bazează tot mai mult pe sponsorizări corporative profitabile, care însă au stârnit critici. Sectorul se află într-un moment de cotitură – va putea supraviețui?