Jak bardzo skorumpowana jest Europa?11 min
Afera Ziobry, skandal wokół byłego premiera Hiszpanii czy przeszukania w Pałacu Elizejskim okazują, że zarzuty korupcyjne stale wracają do polityki. Tam, gdzie działa państwo prawa, politycy odpowiadają przed sądem. Unia odnotowuje małe postępy w tym zakresie, ale nadal pozostaje wzorem walki z korupcją. Gorzej sytuacja wygląda w Serbii i Ukrainie, aspirujących do członkostwa.