ARTE Europa Săptămânal
Afacerea Ziobro, scandalul din jurul fostului premier al Spaniei sau perchezițiile de la Palatul Élysée arată că acuzațiile de corupție revin constant în prim-plan. În statele de drept, politicienii răspund în fața justiției. Deși progresele sunt limitate, UE rămâne un reper în lupta anticorupție. Situația este mai dificilă în Serbia și Ucraina, candidate la aderare.