Imagine
În Belgia, o ilustratoare și-a găsit desenele reproduse fără acordul său pe produse vândute online pe platforma chineză Temu. Această practică reprezintă, în sine, furt de proprietate intelectuală și, departe de a fi un caz izolat în Europa, ridică semne de întrebare cu privire la mijloacele de apărare ale creatorilor și artiștilor care se confruntă cu aceste situații.